MORALES PORTA JOVES AL TEATRE

Deixa un comentari

Març 3, 2014 per Teatre de Lloret

Vaig anar a veure Jo Mai el passat mes de gener al Teatre Lliure de Gràcia de Barcelona. La meva major sorpresa va ser la mitjana d’edat dels espectadors de la sala, i és que era d’uns 13, 14, 15 anys, aproximadament. Com a professor de teatre, per mi era com estar a la sala amb els meus alumnes de l’aula, realment màgic! Morales crea espectadors en potència.

El text de Morales és molt proper a l’espectador jove, pel conflicte que tenen els personatges. Poden ser conflictes molt arrelats a gent d’avui dia.

El que també em va cridar l’atenció és la funció de la música a l’espectacle. Una música viva, jove, amb molta energia, que es mou amb el ritme del text, amb l’energia d’uns actors molt potents, que segur que veurem més d’una vegada tant a teatre com a la televisió.

Per acabar, recomanar aquest espectacle a gent que vulgui sortir del teatre tocat per un autor que porta a gent jove al teatre, cosa molt significativa, uns actors que no paren de pujar i pujar i toquen l’ànima, I un espectacle, que no deixa pas indiferent, on segur, l’espectador una vegada hagi paït l’obra, reflexionarà per coses que l’ha passat o sap que l’ha passat a algú.

Jo mai…

Jo mai…

Jo mai deixaré de recomanar Jo mai

Paco Moreno.

Deixa un comentari

PSICOSI DE LES 4.48

Lloret Espai Off - Tardor 201629/10/2016
El Lloret Espai Off programa espectacles en espais no convencional. Psicosi de les 4.48 tindrà lloc al Puntet (Av.de Vidreres, 58).

Teatre de Lloret


El Teatre de Lloret us dona la benvinguda al seu bloc! Estigueu sempre connectats i atents a les últimes novetats del Teatre!

Butlletí

Rep novetats al teu correu electrònic

Rep novetats al teu correu electrònic

Localitza’ns (Av. Vila de Tossa, 7)

Aparcaments

